fitness 12

Són supersèries. Com que són 5 repeticiones (x 5 sèries) has de moure tot el pes que puguis, no anar lleuger i pujar el pes cada setmana

Dia 1: pit i espatlla
A1. Press de banca 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-en-guillotina-con-barra/
A2. Aperturas con mancuernas 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/aperturas-con-mancuernas/
B1. Press de banca inclinado 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-inclinado-con-barra-agarre-medio/
B2. Aperturas inclinado 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/aperturas-de-mancuernas-con-inclinacion-2/
C1. Jalón al pecho 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/tiron-dorsal-con-agarre-amplio/
C2. Remo a 1 brazo 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remo-con-pesa-rusa-a-un-brazo/
D1. Remo inclinado con barra 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remo-curvado-sobre-barra/
D2. Gironda 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remos-con-cable-elevado/

Dia 2: cames i abdominals
A1. Sentadilla por delante 5 5
A2. Zancadas 5 5
B1. Sentadillas traseras 5 5
B2. Hiperext. a 1 pierna 5 5
C1. Peso muerto sumo 5 5
C2. Peso muerto romano 5 5
Bessons
2 vegades per setmana
De pie 4x al fallo tope de peso http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/levantamiento-de-gemelos-en-maquina-smith/
Sentado 4xal fallo http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-gemelos/
Abdominals
3 vegades per setmana
10 minuts al terra
Hiperextensiones con peso 4×12 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/hiperextensiones-extensiones-de-espalda/
Buenos días

Dia 3: bíceps i tríceps
A1. Curl con barra 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/curl-con-barra/
A2. Curl con mancuernas 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/curl-de-biceps-con-mancuernas/
B1. Curl predicador 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/curl-predicador/
B2. Curl martillo 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/curl-de-martillo-alterno/
C1. Fondos con peso (si no puedes hacerlo press de banca cerrado) 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/fondos-version-de-triceps/
C2. Extensión de tríceps declinado 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/extension-de-triceps-con-barra-ez-en-declinacion/
D1. Extensión de tríceps tumbado 5 5
D2. Extensiones de tríceps con cable 5 5

Dia 4: deltoides anterior, mitjà i posterior
Ejercicio Series Reps
A1. Press militar 5 5
A2. Elevaciones laterales sentado 5 5
B1. Press con mancuernas alternado 5 5
B2. Elevaciones frontales con cable 5 5
C1. Remo sentado con cable al cuello 5 5
C2. Elevaciones posteriores de pie 5 5

URL curta: http://tiny.cc/entrena
Entrenaments anteriors: fitness 2, fitness 3, fitness 4, fitness 5, fitness 6, fitness 7, fitness 8, fitness 9, fitness 10, fitness 11
Exercicis: http://www.entrenamientos.es/ejercicios.php

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Una resposta a fitness 12

  1. Retroenllaç: fitness | Signes d'un temps

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