Arxiu mensual: gener de 2011

Púding d’avellana

Ingredients 200 (250) g de sucre 200 g de farina 75 (200) g de mantega 100 g d’avellana 100 g de xocolata 4 ous 1 sobre de Royal 4 o 5 cullerades de llet Com se fa S’aixafa l’avellana o … Continua llegint

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Un estil de viure que no és altra cosa que l’expressió de viure per viure sempre

Vigila, esperit, vigila, no perdis mai el teu nord, no et deixis du’ a la tranquil·la aigua mansa de cap port. Gira, gira els ulls enlaire, no miris les platges roïns, dóna el front en el gran aire, sempre, sempre … Continua llegint

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fitness 13

4×8 en todos los ejercicios exceptuando piernas que son a 10 Dia 1 Pecho – Espalda Dominadas con peso – press de banca Remo en barra – press superior en máquina Gironda agarre abierto – aperturas planas Día 2 (6 … Continua llegint

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fitness 12

Són supersèries. Com que són 5 repeticiones (x 5 sèries) has de moure tot el pes que puguis, no anar lleuger i pujar el pes cada setmana Dia 1: pit i espatlla A1. Press de banca 5 5 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-en-guillotina-con-barra/ A2. … Continua llegint

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Fitness 11

4×8 repeticions en tots els exercicis Dia 1 Deltoides Dominadas cerrado agarre supino http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/barbilla-hacia-arriba/ Jalón al pecho con poleas (con 2 asas de poleas) Jalón al pecho con barra en forma de pala (hazlo supino) http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/tiron-dorsal-frontal-con-agarre-cerrado/ Jalón al pecho cerrado … Continua llegint

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Fitness 10

4×8 repeticions en tots els exercicis, excepte cames, que són 6×10 Dia 1. Pit i deltoides Dominadas con peso http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/dominadas/ Press de banca http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-con-barra-agarre-medio/ Remo en barra http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remo-encorvado-con-barra-larga-a-dos-brazos/ Press superior en máquina (30º) http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-en-maquina-smith/ Gironda agarre abierto http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remos-con-cable-elevado/ Aperturas planas … Continua llegint

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Fitness 9

Dia 1 Espatles A1. Press cubano 8 x 6 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-cubano/ A2. Elevaciones laterales 8 x 6 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/elevacion-lateral-sentado-de-costado/ B1. Elevaciones frontales mancuernas 8 x 6 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/elevacion-frontal-de-dos-mancuernas/ B2. Press sentado con mancuernas 8 x 6 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-hombro-con-mancuernas/ Tríceps C1. Press de banca agarre … Continua llegint

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Fitness 8

Repeticions en tots els exercicis: 5×12-10-8-8 Dia 1 Pit Press superior barra http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-inclinado-con-barra-agarre-medio/ Press de banca barra http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-con-barra-agarre-medio/ Press declinado barra http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-con-barra-en-declinacion/ Fondos con peso http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/fondos-version-de-pecho/ Aperturas mancuernas http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/aperturas-con-mancuernas/ Bessons. De pie en máquina 8×10 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/levantamiento-de-gemelos-de-pie-con-barra/ Abdominals. Elevaciones de piernas … Continua llegint

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Fitness 7

Dia 1 Espatla Tras nuca barra 5×10-10-8-8-al fallo http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-barra-detras-del-cuello-en-posicion-de-pie/ Frontal mancuernas 5×10-10-8-8-al fallo http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/elevacion-frontal-de-dos-mancuernas/ Lateral mancuerna a un solo brazo 4×10-10-8-8 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/elevacion-lateral-sentado-de-costado/ Trapecio barra 5×10-10-8-8-al fallo http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/remo-con-barra-en-posicion-vertical/ Bíceps Bíceps barra 5×10-10-8-8-al fallo http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/curl-con-barra/ Alternativo mancuernas 1 solo brazo 5×10-10-8-8-al fallo … Continua llegint

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Fitness 6

Dia 1 Pit Pres de banca superior barra 6x 10-8-6-6-12-12 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-inclinado-con-barra-agarre-medio/ Pres de banca superior mancuernas 6x 10-8-6-6-12-12 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-con-mancuernas-en-inclinacion/ Pres de banca mancuernas 6x 10-8-6-6-12-12 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/press-de-banca-con-mancuernas/ Apertura mancuernas 6x 10-8-6-6-12-12 http://www.onlinepersonaltrainer.es/entrenamiento/aperturas-con-mancuernas/ Bíceps Barra recta larga (barra de banca) 6x 10-8-6-6-12-12 … Continua llegint

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