Jutipiris, signes d’un temps [sic]

Moltes coses han succeit des que vaig començar aquest bloc, prest farà 2 anys. Una d’elles és es canvi de blogspot a wordpress i una altra és que hi ha un altre blog amb aquest mateix nom: jutipiris. I com que a ses Balears es polítics no se cansen de dir que s’ha de diversificar es producte, si no començam per diversificar-lo noltros mateixos no mos el diversificarà ningú (collonades!). És a dir, que com que es altres (posteriors) no canvien de nom ja ho faig jo i, de pas, aprofit s’ocació per tornar als orígens i reformular es bons propòsits inicials meus adaptant-los as canvis esdevinguts. D’altra banda, ses facilitats que podia trobar a wordpress ara també les trob a blogspot.

Una part de nostàlgia per llavò, per allò passat, per allò d’antany, per allò d’aquell temps m’empeny a tornar a fer jutipiris a:

Anuncis

Quant a jutipiris

menorca ferreries biblioteques libraries
Aquesta entrada ha esta publicada en Escrits. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Jutipiris, signes d’un temps [sic]

  1. ulyse ha dit:

    gràcies. et llegiré allà on siguis. sort

  2. jutipiris ha dit:

    benvolgut ulyse, començ aquesta resposta entonant el mea culpa perquè ni fa 2 anys ni fa 2 setmanes quan vaig fer aquest escrit vaig sebre veure que tu vas començar es bloc abans que jo. mil disculpes per sa meva manca de vergonya! ara és hora de fer un repensament perquè després de dos anys de pensar que era es primer és hora de desimaginar-m’ho i fer un plantejament de direcció i de nom 😉 trob que jutipiris.wordpress quedarà amb aquesta fatal errada [sic] i tornarem a començar de bell nou

  3. ulyse ha dit:

    perdona, company, però “l’altre” blog amb el mateix nom a que et refereixes, jutipiris en minúscula, va néixer el 28 d’agost del 2004. per tant, no em surten els comptes. que tenguis sort, company, però procura confirmar les coses abans d’escriure-les. ja saps, per allò de la veritat, i tal. sort.

  4. Ferran ha dit:

    No, no era jo el de dalt, jutipiris. Ara, a veure si amb el nou canvi continues escrivint, eh? 😉

  5. jutipiris ha dit:

    un què? UqP? ale idò, reredactat!

  6. un que escriu ha dit:

    Però no acabes d’explicar perquè tornes a canviar de plataforma… de WordPress a Blogger de nou…

Deixa un comentari

