Dites cetesqueres

19/04/2005

Ni foc ni llum ni cendre calenta. CSL (= quan la senyora de la casa no se n’encuidava gaire)

19/04/2005

– Moltes gràcies.
– Vostè les té totes.
– Les que li sobren a vostè. CSL

19/04/2005

Que Santa Llúcia em conservi les orelles
perquè m’aguanti les ulleres. MOP

18/04/2005

Que Santa Llúcia em conservi la vista. MOP

18/04/2005

El burro por delante
para que no se espante. EVC

18/04/2005

Ai Déu meu Senyor
tanta roba i tant poc sabó
I tant neta que la volen… EVC

06/04/2005

Març marçot,
mata la vella a la vora del foc
i a la jove si pot. MPV

04/04/2005

“Ser de la cáscara amarga”. “Ser de caï” (ser de Cádiz). JLLB

17/03/2005

Comentaris de sa meva jefa sobre es meu aspecte…
“Si fossis una noia series molt maliciosa”. YSY
“Sembles la Greta Garbo amb problemes d’alopècia”. YSY
… tristament desencertats.

02/02/2005

Si la candelera plora
l’hivern és fora.

Si la candelera riu
l’hivern és viu. MMM

02/02/2005

Año de nieves
año de bienes. MPV

Anuncis

Quant a jutipiris

menorca ferreries biblioteques libraries
Aquesta entrada ha esta publicada en Frases Paraules. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Dites cetesqueres

  1. jutipiris ha dit:

    Gràcies, no ho sabia que tenia un enllaç des d’Idòmenorca.com. El trob bé es comentari: “Cito i comento allò que passa per ses mans, ets ulls o ses orelles meves”. Qui se’l deu haver inventat!

  2. mmelio ha dit:

    Hola, he descobert aquest bloc des de s’idomenorca. No sé qui ets, però ànims i endavant! M’agraden molt es temes sobre es que escrius.

Deixa un comentari

